4/12/2011

Comiat de Londres


Vespre al South Bank
El pont de Waterloo, al fons Sant Pau i els gratecels de la city

Abril gloriòs a Portobello

La casa d'Orwell a Portobello

Dissabte al matí vaig volar des de Stansted a Valladolid i va acabar així aquest darrer període a la ciutat. Els dies anteriors havien estat extraordinaris. Un anticicló va netejar completament el cel de núvols i els termòmetres es van enfilar fins a sobrepassar amb escreix els vint graus. Això a l’estiu no passa gaire però a primers d’abril és ben improbable i no ho havia vist mai. Evidentment els londinencs es van abocar als carrers amb la seva roba d’estiu com jo també vaig fer. Quan venen aquesta mena de dies, l’humor dels londinencs millora i això va ser un petit ajut. Normalment no em passejava per Londres amb la càmera fotogràfica per raons obvies però com divendres era un dia especial aprofito per posar el testimoni gràfics de un lloc del que sovint he fet referència, la caseta d’Orwell a Portobello Road, i la meva vista preferida de la ciutat amb el pont de Waterloo en primer terme i al fons Sant Pau i els gratacels de la city.

Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comments:

Blogger Teresa Costa-Gramunt said...

Crec que enyoraràs Londres. És una ciutat addictiva, en el millor sentit del terme.

6:21 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Moltes gràcies per aquest comentari. Ha estat un plaer anar-lo seguint i escoltar-te.
Una abraçada,
JMM

8:46 p. m.  
Blogger Cristina said...

Welcome back and take it easy... Jo me'n penedeixo de no haver fet més fotos, de fet, no en tinc cap!!!

11:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home