7/30/2010

Mid Wales

La ciutat d'Abreyswith
Platja gal·lesa
Castell d'Harlech
El parc del pont del diable
El pont del diable (tres ponts en realitat)

L’acabament del trasllat i un improvisat paper de guia de la ciutat de Barcelona, m’han fet impossible prendre cura del dietari. Espero que després del 20 podré reprendre’l perquè m’agradaria fer una mica de balanç de la meva estada com a funcionari de l’exterior i començar la darrera època d’aquest dietari que possiblement es perllongarà fins l’abril vinent, si els meus plans de futur funcionen. De moment acabaré fins llavors amb les imatges de la meva darrera excursió pel Regne Unit. Es tracta de les zones que les guies defineixen com a Mid-Wales, centrada més o menys entorn de la ciutat d’Aberystwyth, un dels llocs d’estiueig molt populars fins l’arribada dels tour operators. La ciutat però es manté prou activa perquè hi resta un bon nombre de fidels i també perquè és un dels focus més actius de la cultura gal•lesa. No és molt conegut, i cal dir-ho, que Gales és un dels països amb millors platges d’Europa, tot i que hom no pot oblidar el neopré si vol visitar-les. Fou a un petit poble de l’interior, on vaig veure la final i el gol d’Iniesta, envoltat d’holandesos que feien les seves vacances caminat pel país. A diferència dels seus jugadors, la seva esportivitat fou absoluta i em felicitaren efusivament en acabar el partit.

Etiquetes de comentaris: , ,

1 Comments:

Blogger Teresa Costa-Gramunt said...

A partir del 20, doncs, m'agradaria poder saludar-te.
Tal vegada a Vilanova?

9:29 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home