11/01/2009

Tornada i tardor



Avui he tornat de Jordània. Els propers dies en parlaré, però ara em ve més de gust referir-me a la tornada. Des de Heathrow he agafat al tren que em deixa molt a prop de casa i, malgrat passar per llocs de les rodalies de la ciutat sense cap interès especial, m’ha sobtat la bellesa i el color de la tardor d’aquest país, tan oposada a les terres on he passat aquestes vacances. He tingut un enyorament de la tardor que no he viscut, fins al punt que, després de dinar, m’he atansat al parc més proper per veure el seu aspecte tardorenc. Crec que mai havia inclòs fotos del parc, dedicat a la reina però no a l’actual sinó a la seva besàvia, i em sembla de justícia fer-ho, doncs és un dels llocs que de segur més enyoraré quan hagi de deixar aquesta ciutat.

Etiquetes de comentaris: ,

3 Comments:

Blogger Alicia said...

Un paisatge preciós. Disfruta'l mentre encara siguis a Londres. No cal que t'avancis a la nostàlgia d'enyorar-lo quan no ho siguis!!!
Una abraçada,
Alicia

7:48 a. m.  
Blogger Teresa Costa-Gramunt said...

El Queen's Park és el primer parc que vaig veure en la meva primera estada a Londres. Recordo com si fos ara aquella passejada amb la Cristina fent-me les presentacions. Segur que l'enyorarem.

8:57 a. m.  
Blogger Cristina said...

Jo ja l'enyoro... I la tardor també, encara no m'he tret la màniga curta per substituir-la per la llarga, ni m'he posat cap jersei. Enyoro la fresca britànica, el poder discernir les estacions. Aquí fot estiu tot l'any.

6:44 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home