10/07/2005

Vida sense filosofia

Fa molt de temps que no llegia tan poca filosofia. De fet, des que vaig començar la carrera l’any 82, em sembla que aquesta ha estat la primera temporada que no tenia cap text filosòfic a les meves mans. Imagino que dintre de no gaire hi tornaré. De fet, coses per llegir en tinc i ganes també. Certament excuses a nivell de temps i d’organització de la vida no em manquen. El fet de tornar d’unes vacances tan llargues hi compta, així com el fet que malgrat que això m’agradi molt, no deixo d’estar en terra estranya. Tanmateix segur del tot, no puc estar-hi perquè sé prou de mi mateix com per saber que no es pot saber. Dimecres passat vaig imprimir i veure el primer manuscrit del llibre que he estat escrivint aquests darrers tres anys. No tinc gaire clar que vindrà després. Masses dubtes i poques forces. Tanmateix cansar-se és massa fàcil

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

Blogger Xavier said...

Ánimo! Estaremos expectantes y atentos a cualquier nueva empresa que emprendas.

10:07 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home