4/21/2005

Veient alguns dels que estan amb mi, o millor dit, veient l'únic que coneixia abans l'Albert, em pregunto de fins a quin punt aquesta ciutat em canviarà. De fins a quin punt, aquest desarrelament volgut i desitjat, em convertirà en un altre. En general em sembla que m'ha tocat viure una època on la gent en general té poc ego però li dona un valor exorbitant. Fora segurament sobreestimar-me pensar que un canvi tan radical em deixarà igual.
L'important però és Londres. Aquesta tarda passará per davant de la casa on vivia Orwell. De fet, hi passo cada dimarts i dijous per la tarda. Sembla un atzar afortunat que estigui tan a prop d'una de les persones del segle passat que més sinzerament admiro. La casa és petita, de dos plantes, tot just on comença Portobello Road, al costat de Nothing Hill Gate, de color blau cel crec recordar. És on va viure després de tornar de Catalunya en el temps de la segona guerra mundial.
Avui no tinc cap classe. Només treballaria a la tarda però es suspenen perquè l'agregat militar de l'ambaixada espanyola fa una conferència sobre la batalla de Trafalgar. Hi aniré. Tinc un positiu interès en conéixer el conferenciant que és el pare del millor alumne que mai hagi tingut.

Etiquetes de comentaris: ,