4/06/2011

Religió a Infantil

Una cosa que sempre m’havia causat una barreja d’indignació i estranyesa és que els alumnes del Cañada de P5 tinguessin classe de religió catòlica (ignoro sí és el Curriculum del ministeri només o si a Catalunya es fa també aquesta bajanada). Tot però es pot empitjorar i així les autoritats educatives de Blackburn han decidit que els nens de reception (el curs equivalent a P5) requereixen una aproximació a totes les religions, entre les quals ha d’haver l’opció de l’ humanisme, cosa que significa una introducció a l’ateisme pels nens de cinc anys, tot plegat, potser molt excessiu. No només a Catalunya s’ha perdut el senderi en temes educatius

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comments:

Blogger Cristina said...

Alguna cosa hem de fer, em sembla a mi. Tampoc es pot educar en el buit... Potser hem de pensar que uns mínims de coneixemnet de les religions no estàn malament.

Jo reconec que a mi m'han servit, i crec que una educacó laica però amb assignatures d'ètica o humanisme o religió, no són sobreres.

Si no... Acabarem tots empresaris sense escrúpols.

7:28 p. m.  
Blogger Teresa Costa-Gramunt said...

Gràcies als 'progres', que han aconseguit que els suposadament 'seus' siguin els més perjudicats. Quina falta d'intel.ligència!

7:55 a. m.  
Blogger Jordi said...

Cinc anyets em semblen molt poquets per començar a introduir als infants en els arguments per a negar l'existència de Déu

10:15 a. m.  
Blogger Teresa Costa-Gramunt said...

Els negacionismes són afirmacions, però a la contra...

6:01 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home