2/07/2011

Hi havia un e-mail per mi!

El president m’ha escrit una carta on a més d’agrair-me la meva feina (darrerament més aviat poca, tot s’ha de dir) em diu que les seves decisions no són fàcils d’entendre. Això pot ser degut a tres causes. La primera és que ell no tingui molt clar quin és el mecanisme, ni els motius pels quals pren les seves decisions. És una hipòtesis a la que val més no pensar-hi. La segona és que el president m’estigui dient que ell és més intel·ligent que jo, cosa que segurament és ben certa, però està lleig que m’ho refregui. Cal descartar-la perquè tinc clar que l’honorable no pot ser un maleducat. La tercera és que el president sàpiga coses que jo no sé i que em convé no saber. Aquesta és potser més probable però apunta a una concepció de la democràcia una mica problemàtica, per algú a qui els seus seguidors més brillants han definit com un exemple democràtic per haver estat esperant set anys (en comptes, suposo, de prendre l’opció de la lluita armada, per exemple).

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

Blogger Cristina said...

Interessant...

10:33 a. m.  
Anonymous Xavier said...

Yo no pasé de la tercera línea y fue directamente a la papelera. Aquí no cambia nada y la norma general es la ineficacia más absoluta. Cuando uno ve a diario gente que cobra y no trabaja, altos cargos que son tan cutres de estafar dietas, pago de alquileres en locales que no se usan, etc, etc. te das cuenta del engaño que suponen las políticas de maquillaje de Mas: reducción de altos cargos, que viaje en clase turista, que envie esta cartita para motivar a la gente. Estén en el gobierno el tripartito o CiU, esto no es el gobierno de los mejores, sino de los más caraduras y de aquellos que son tan inútiles que no pueden ganar lo que quieren en el sector privado y han de saquear el sector público.

10:41 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home