10/22/2009

L'amabilitat dels estranys


La darrera malifeta de la Conselleria d’educació ,va ser revelada ahir a la pàgina web d’Aspepc, els diaris seriosos com és sabut s’abstenen de donar cap notícia sobre educació que no provingui del departament. El concurs de catedràtics d’aquest any i l’anterior és nul de ple dret doncs la convocatòria no s’ajusta a la LOE. Mentre que la norma bàsica estableix que les convocatòries de catedràtics a secundària han de fer-se per especialitats, la conselleria d’educació les van convocar sense tenir-les en compte. Té sentit parlar com fa la pàgina d’ASPEPC de frau de llei. Sembla que hi haurà una solució, ja que ningú no va impugnar les convocatòries celebrades fins ara i que el ministeri les acabarà reconeixent finalment. Tot plegat no em ve gaire de nou. A la meva carrera com a professional català, més d’una vegada he estat salvat per Madrid. Si fos de la colla del Francesc de Carreras, això hagués servit per refermar la meva visió del món, però com més aviat voldria un govern del meu país eficaç i amb alguna engruna d’excel•lència, em trobo com la pobre Blanche du Bois, fastiguejada al final de la seva trajectòria, per estar sempre depenent de l’amabilitat dels estranys.

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

Blogger lola said...

Chapeau! No saps prou com t'entenc.

5:27 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home