4/10/2009

Viatge a Barcelona

Miro els pronòstics del temps i comprovo que de moment vaig cap a pitjor. Per una vegada, la situació a Barcelona sembla molt pitjor que a Londres, on estem vivint un començament de primavera força acceptable. En tot cas volaré aquesta tarda perquè m’ho exigeixen les meves obligacions. Unes agradables, la mona per a la Júlia, d’altres també agradables però d’una altra manera, com la presentació del llibre mostrat més amunt, Hermenèutica i modernitat. Els autors del llibre, a més de l’autor del dietari, són Maria Ramon Cubells, Joan González, Josep Monserrat, Miquel Montserrat, Ferran Saez, Jordi Sales i Joan Albert Vicens amb la qual cosa no em fa falta explicar perquè tinc una il•lusió especial. L’acte és a les sis de la tarda a la nova facultat de Filosofia i és convidat tothom qui estigui desvagat i amb ganes de sentir parlar una mica de filosofia.

Etiquetes de comentaris:

4 Comments:

Anonymous mina. said...

T'has deixat el dia. M'interessa el que escriu en Pep Montserrat. La pega és que ni Barcelonesa d'Edicions ni la mateixa facultat de la UB sembla que hagin publicat cap anunci de l'acte amb dia i hora :-( Si ho trobo i em va bé per hores, potser m'hi acosto.

Així i tot la meva intenció era no estar per ningú en aquests quatre dies, i al capdavall els autors i acompanyants, que són amb qui en realitat em relaciono, no han d'estar per massa salutacions de cometes, en aquell apogeu. Ja els trobaré en una altra ocasió, i el llibre passa a la meva Pile de pendents. Gràcies per la notícia.

11:06 p. m.  
Blogger lola said...

Enhorabona, Jordi, veig que vas amb bones companyies.
Si puc, m'hi passaré.

8:16 a. m.  
Blogger Jordi said...

El dia és l'aniversari de la República, dimarts 14

7:09 p. m.  
Anonymous Mina. said...

Mhf. A aquella hora seré a un taulell de referència. No em perdré el llibre. Que vagi molt bé, i gràcies.

10:25 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home