3/31/2009

Jeanne Cash

Com que fa no gaire temps vaig dedicar-li un post a la Karen Buck, que és la diputada del meu districte, em sembla de justícia dedicar-li un altre a la noia de la foto de la que vaig tenir notícia dissabte passat. Es diu Joanne Cash i és la candidata dels conservadors al districte de Westminster Nord. Possiblement, el seu cognom no sembla el més adient per dedicar-se a la política i a un país com el nostre generaria tota mena d’acudits, però sembla que ho du prou bé. A la seva pàgina d’Internet es donen informacions sobre la seva trajectòria d’una certa discreció, però suficient per saber que ha passat per una state school, per Oxford i que pertany al mon del dret. A més del seu vot per ajudar al senyor Cameron a ser veí de Downing Street, a la informació que ha arribat a casa, la Joanne assumeix dos compromisos: el primer combatre les apropiacions d’identitat, cosa que ha servit per assabentar-me que visc en un dels districtes britànics més castigats per aquest delicte, la segona, el seu compromís de lluitar contra la tercera pista a Heathrow (possiblement un disbarat, tot i que el projecte conservador, un aeroport a l’est a una illa artificial a l’estuari del Thames, tampoc sembla un prodigi de sostenibilitat). Per cert, la seva oficina és al costat de casa meva, un antic lloc comercial presidit de dues fotos molt grans de Winston Churchill i Margaret Thatcher

Etiquetes de comentaris: ,