4/03/2008

Comiats

Ahir una alumna que ha estat amb mi els tres darrers cursos va a dir-me que plega de l’institut perquè ja en té prou. Repetia primer de batxillerat i no se n’estava sortint. De fet, sempre havia tingut problemes de puntualitat i les seves absències eren freqüents. Cercarà altres possibilitats al sistema educatiu anglès on no ho tindrà malament perquè el seu anglès és millor que el seu castellà. Al comiat m’agraeix el treball d’aquest tres anys i m’explica que se’n durà un bon record de les meves classes. Com que plega, no li cal fer la pilota i em sembla que és sincera. El meu sentiment de fracàs és, segurament per això, abassegador. Les raons em semblen clares tot i que potser tot plegat és conseqüència del fet que cada cop suporto pitjor el ritual idiotitzant i degradant de les reunions d’avaluació. No tot però és negatiu i demà començo les vacances de pasqua que repartiré entre el Lake District, Barcelona i el peloponès. Reprendré el dietari el proper 21 d’abril

Etiquetes de comentaris: ,