7/10/2007

Dubte i regal

Si alguna cosa m’emociona especialment de Ryan’s daugther és el darrer diàleg entre els personatges de Robert Mitchum, i Trewor Howard un actor no gaire recordat però que mai estava malament. Tot i que no han volgut parlar amb el capellà dels seus plans de separació, aquest, Trewor Howard, s’ho ensuma i per això s’acomiada de Mitchum dient-li que imagina que estan considerant la possibilitat de separar-se i que potser facin bé, però que ell personalment ho dubta i que aquest és el seu regal a Charles: aquest dubte. Em sembla que Bolt aquí l’encerta de totes, totes. Almenys des del punt de vista d’alguna cosa així com un cartesianoleg, no en pot haver cap millor de regal.

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comments:

Blogger lola said...

Sempre recordaré Trewor Howard a una joia (un dels meus films predilectes) que van traduir com a "Breve encuentro", del mateix director em sembla... ara ho hauria de mirar.
I Mitchum és sempre un valor segur. M'agrada sobretot el Mitchum de darrera època, ja una mica tronat com a galant, però amb la mirada més escèptica que he vist mai en pantalla, fent de Philip Marlowe, per exemple. Hauré de revisar la pel.lícula que comentes, la recordo vagament.

Lola

6:21 a. m.  
Blogger Jordi said...

Efectivament Lola, Trewor Howard era el protagonista de "Breve encuentro" que és potser la pel·lícula que fa fonamenar el prestigi de David Lean i pel que fa Robert Mitchum el film és més o menys d'aquest periode, molt pocs abans que fes de Marlowe a "Farewell my lovely"

9:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home