1/08/2006

Represa

Com varem dir, avui vuit de gener, he tornat a Londres. Hi soc de nou a aquest pis que ara reconec com a casa meva. La tornada ha estat fidel a les expectatives: una pluja molt fina però empipadora i una temperatura al voltant dels cinc graus. Demà m’espera un dia dur. Els dilluns és l’únic dia que estic carregat d’horari i a més començo un curs de pronunciació anglesa a city lit. Serà però un altre dia. Aquesta tarda de moment frueixo del silenci i la tranquil·litat del meu carrer, mentre espero la Cristina que d’aquí una estona arribarà de treballar. Tinc moltes coses a fer en tots els ordres, però en tinc ganes de fer-les i la sensació que si no perdo el pols o el cap me’n sortiré. Ara per ara, és clar que pensar només ho puc fer des d’aquí i Catalunya queda per altres coses.

Etiquetes de comentaris: